De vlucht - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Marco & Mariëlla Lans - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Marco & Mariëlla Lans - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Marco & Mariëlla

Blijf op de hoogte en volg Marco & Mariëlla

17 Juli 2012 | Panama, Panama-stad

Eindelijk, we zijn er. We vlogen met United Airlines eerst naar Houston. Ik dacht dat 'de meeste' stewardessen redelijk knap, slank en vriendelijk waren! Nou wat kan een mens zich vergissen!!! Wat een ouwe chagarijnen zeg, nog nooit zo erg meegemaakt.

Aangekomen in houston hadden we een tranfer naar Panama. Wat een ongeorganiseerd 'zooitje' in Amerika zeg. Heel slecht aangegeven waar we naar toe moesten. Blijkbaar zoals iedereen eerst naar buiten door de douane,....en een rij. Eindelijk bij de gate aangekomen bleken ze op ons en nog een andere familie te wachten.
Denk je eindelijk een 20 min. te laat te vertrekken, keert het vliegtuig om bij de startbaan, om weer aangekomen bij de terminal nog eens een 2 uur te wachten!!!
Terecht, want er was een hevig onweer boven ons.
Kazimir werd de spanning in combinatie met slaaptekort te erg en vulde enkele 'kotszakjes' met desbetreffende vulling :(. Enkele mensen wilde niet langer wachten en mochten uistappen om de volgende dag door te vliegen...wij toch echt niet! Een mooie vlucht gehad boven witte wolken en tevens een dubbele regenboog gezien, dat maakte veel goed zo om 01.45u NL. tijd. Gelukkig is Kazimir ondertussen in slaap gevallen.
Uiteindelijk rond 23.15u plaatselijke tijd Geland in Panama city waar we gelijk kennismaakte met de groep. Met z'n allen in een busje en een half uurtje later waren we al in ons hotel. Tja, helaas weer een teleurstelling, want er is nergens water!!! Dus niet douchen en ook kunnen we niet doortrekken. Tandepoetsen doen we met fleswater( zoals altijd op dit soort vakanties). Morgenvroeg maar flink wat deo spuiten;). Verder is de kamer prima met zelfs airco. Verder ff niets te melden, ga nu na 26uur wakker te zijn mijn oogjes sluiten om morgenvroeg weer om 07.00u op te staan, let wel het is hier nu 01.00u 's nachts. Groetjes

• 18 Juli 2012 - 12:05

Jorita:

Je reisverslag gelezen. Probeer de ellende te vergeten en ga genieten van een fijne vakantie. Hoop dat jullie nog een beetje bij elkaar konden zitten. Maakte me wel ongerust omat we geen sms kregen. GElukkig heb ik nu jullie verslag gelezen. Dikke kus uit een koud en winderig NL.

• 18 Juli 2012 - 14:28

Mariëlla:

Hoi Jorita,
    Fijn dat je het verslag hebt gelezen. M'n sms verstuurt ie op de een of andere manier niet! Wel wifi bereik met m'n ipad gelukkig. Liefs vanuit een warm Panama, 30 graden om 09.30u.
    En ja we zaten gelukkig 2 aan 2 in het vliegtuig. Liefs

• 18 Juli 2012 - 15:54

Mama En Frans :

hoi lansjes
    zo zeg dus tot zo ver een echte zware reis ,maar t zal verder best wel mooi en interessant zijn, geniet er maar van!3 weekjes zijn zo voorbij !
    liefs ,ik ga nu even langs jullie huis ,fijne vakantie
    dikke kus voor jullie alle 4 en 2 extra voor anoes en kazimir !!

• 18 Juli 2012 - 15:54

Mama En Frans :

hoi lansjes
    liefs ,ik ga nu even langs jullie huis ,fijne vakantie
    dikke kus voor jullie alle 4 en 2 extra voor anoes en kazimir !!

• 18 Juli 2012 - 17:04

Irma:

Ja je moet er wel wat voor over hebben omineus moois te gaan zien. En dat Amerikaanse stewardessen vaak niet aardig (lees snauwende bitchen) zijn, dat hadden wij jullie best kunnen vertellen.

Groetjes en veel plezier,

Irma

• 20 Juli 2012 - 03:30

Tim Welberg:

hoi kazimir
    ik hoop dat je een hele leuke vakantie hebt in panama
    en dat jullie niet ziek worden

wij hebben ook een hele leuke vakantie
    ik mocht de tijgers voeren en daar heb ik een heel leuk filmpje ven gemaakt.

en nog veel plezier in amerika

Gr: tim en de rest

• 22 Juli 2012 - 10:05

Monique Kremers:

Hey Mariella en de rest,
    Nou nog maar net aan jullie reis begonnen en dan al zoveel mee gemaakt. Maar ik weet zeker dat dit jullie niet zal weerhouden om er een fantastische vakantie van te maken. Kazimir ik hoop dat je je weer helemaal beter voelt. Denzel is nu in Rhodos met John en daarna gaat ie met ons mee naar Turkije. Jullie nog heel veel plezier. Groetjes van ons